BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

with AQMA EMYRA SHAMSUL ! .. = )

Tuesday, November 23, 2010

Berkenalan dgn seseorang!!! :)

hahaha... time tuh tgh online facebook.. pastu ada seseorang nih.. dier nak mintak berkenalan.. apa lagi... dier nak nama panjang.. skali nama ayah... aku pown bg lah... nama dier ialah.. ...... secret.. tak leh gi tau dowh... nnti pecah.. tp, best giler kalau dpt berkenalan ngan dier.. aku ckp lah nak panggil apa??.. pastu dier ckp suruh panggil zim... pastu dier pulak tanya kat aku nak panggil apa.. aku ckplah x kesah... asalkan jgn nama yg mencarowt.. haha.. dier ckp boleh x saya pangil awak dengan nama ed??.. aku pown ckplah.. nak panggil..panggillah.. time tuh aku tgh menahan ngantowk.. aku pown ckp kat dier yang aku dah ngantowk.. pastu dier ckp okay ed.. bye.. it is nice to meet you.. aku pown tulislah.. it is nice to meet you too...

0 comments: